Fridas fantastiska liv

2010-09-08
23:14:05

Dag full av händelser!
Dagen började bra. Jag gick ner till Personalstrategerna. Satt "i möte" i en timme. Gick och solade. Kom hem, gick till curiosa och drack en kopp te med C & T. Underbart mysigt i det varma höstvädret!
Idag har jag, Cornelia och Tessa klippt ut lite grejer till halloween festen. Det är ju ingen halloween utan spindlar blod, fladdermöss och Spöken!!
Sen fick jag springa iväg till min provträning på SATS. Jag hade helt glömt att jag skulle dit. Men jag gick dit och tränade step. Väl klar från passet frågade de hur det gick. Jag tyckte det gick bra för att vara första gången och sen sa de att jag gått på ett stepPRO pass och för att vara pro så gjorde jag i så fall väldigt bra ifrån mig! haha!
Just det, Step påminde mig om Berra också. Hon tyckte aldrig om när vi hade en mes tränare som med ljus gäll röst skrek så peppande hon kunde, kom igen, lite till, så ja, o hej m.m. Hon hade älskat den tjejen som var tränare på SATS step. Hon skrek yeeeehaaaah! Flera gånger och sa saker som, det här är ju inte ett dugg jobbigt, NOT! Och sa rakt ut att det här är jobbigt och att vi skulle stå ut. inget meseri. Hon sa också att vi förtjänade vilan och för FÖRSTA gången så kände jag mig förtjänt av det!
På vägen hem från SATS stannade jag till hos moa och kollade läget. Sen gick jag förbi indiskas skyltfönster i stan. 3 kuddar betala för 2. Jag vill ha flera av dom!!
KOLLA BARA SÅ FINA! Den rutiga och den gröna på nästa bild. LOVE LOVE LOVE!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: