Fridas fantastiska liv

2014-10-04
10:07:48

Då är man opererad
Den 2:e oktober opererades jag och gjorde en gastric bypass. Första bra tecknet, jag lever! Andra bra tecknet är att jag får i mig mat och det tredje är att såren värkar läka bra. 

Mindre bra, jag kan inte kissa själv än. Det brukar gå över efter nån dag och det har det inte gjort. Känns pinsamt och jobbigt att de ska behöva hjälpa mig med att kissa, 

För övrigt så är jag trött och lite yr och illamående om vartannat. 

Men jag ska bli utskriven idag enligt normen. Oftast blir man det redan dagen efter operationen men eftersom jag kommer utom läns så har man en extra dag. Så idag borde jag då åka hem. 

Väntar på ronden med doktorn så att jag kan få gå och duscha och göra mig lite fräschare. 

Hoppas nu att allt ska gå bra. 
Bara det där jävla kisseriet kunde sätta fart!!! Jag vet ju hur man gör.. Men det går bara inte!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: