Fridas fantastiska liv

2014-09-15
10:09:45

Då kör vi..
Idag börjar dagen med VLCD (Very low calorie diet) choklad shake. Om två veckor gör jag en tjockisoperation, en gastric bypass. Efter många år av bantningar och viktuppgångar så ser jag ljustpå framtiden. Jag har en fantastisk dotter som fyllt ett och en underbar sambo som stöttar mig.

Jag ser fram emot att orka med.. allt. Slippa känna mig så här trött och i stället bara göra vad jag vill.

Om två veckor opereras jag. och jag ska göra mitt allra bästa efter operationen. Det är ändå en omfattande operation som jag dessutom får betald. Det är inte bara mig själv(även om det är viktigast) som jag ska visa att jag kan utan även er som betalat operationen.

Så skål! Ett steg närmare en friskare framtid.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: