Fridas fantastiska liv

2014-11-23
10:19:11

Nu är det härligt!

Det har gått 8 veckor sedan operationen och sammanlagt har jag gått ner 20kg nu. I mångas öron och ögon är det här väldigt många kilon men på en stor kropp är det inte så mycket. Kan tänka mig att det är lite mer som om en normalviktig person skulle gå ner 3-5kilon. Man märker en skillnad men det känns inte direkt som någon stor förändring. Men som jag sa till mina kompisar, nu kan jag ha mina snygga tjockiskläder igen. Och det känns ju bara det fantastiskt!


Sist jag träffade mina tjejer såg jag ut så här. Assnygg och jag själv får säga. Och utan att låta dryg så längtar jag tills jag ser ut som jag blir på bild. 

Till något helt annat! 
Nästa söndag är det första advent. Och som jag längtar! Jag har redan börjat förbereda och planera vilka gardiner som ska vara vart och så vidare. Jag började igår att göra papperstjärnor som ska pryda mina fönster och väggar. Så denna vecka ska det pysslas. För när 1:a advent väl har varit, är det dags att börja bygga årets pepparkakshus!

Här är förra årets..
Ett av 12 små hus..

Förrförra årets..

Så i år?.. What to do? What to do?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: