Fridas fantastiska liv

2010-09-13
20:51:24

30 Frågor
1. När gick du upp i morse?
Klockan 10. Tro det eller ej!

2. Vad var det första du gjorde?
Duschade.

3. Vad åt du till frukost?
Måltidsersättning, smak choklad.

4. Vem ringde du senast?
Cornelia.

5. Vem ringde dig senast?
Susanne, Fredriks mamma.

6. Vem sms:ade dig senast?
Fredrik <3

7. Hur löd sms:et?
Bra.

8. Vem sms:ade du senast?
Fredrik <3

9. Hur löd sms:et?
Jag gick på stan efter mötet på ps. Går hem och fixar det värsta och dammsugar tills ni kommer hem.

10. Sms:ar eller ringer du helst?
Jag ringer helst, då kan jag förklara mig om jag säger något fel.

11. Har du en stationär dator eller bärbar dator?
Bärbar.

12. Vem fick dig att skratta senast?
Fendi, min katt.

13. Vem pussade du senast?
Fredrik, min kille.

14. Vem kramade du senast?
Fredriks mamma.

15. Hur många kuddar har du i sängen?
5 st.

16. Hur många kuddar har du i soffan?
18 st.

17. Hur många orter har du bott på?
4 ställen. Tvinga mig inte säga vilka!

18. Hur många landskap har du bott i?
3 st. Småland, västergötland och östergötland.

19. Favoritmat?
Just nu, måste jag säga Lax. Gravad, rökt..!

20. Favoritdricka?
Mjölk.

21. Vid restaurangbesök, vart går du helst?
Kulinarisk mat. Innebär det Kinamat? Thai? Indiskt? Ah, något sånt.

22. Bästa efterrätten?
En riktigt, RIKTIGT mustig och kladdig chokladkaka med några jordgubbar och vispad grädde.

23. Bästa rätt du ätit?
En fisk och skaldjurssoppa på en kryssning. Den var såå god! Jag drömde om den i flera dagar efteråt.

24. Favoritglass?
Kulglass, pistage.  Den med riktiga smaker av pistage och gärna lite pistagebitar i.

25. Dricker du kaffe?
Ja. Just nu svart. Annars dricker jag gärna kaffelatte.

26. Vad drömde du senast om?
Jag drömde att jag öppnade min egen lilla affär på drottninggatan och att det gick jättebra för mig.

27. Vilken sida av sängen sover du på.
Står man framför sängen så sover jag på vänster sida. Ligger man I sängen så ligger jag på höger sida.

28. Sover du med gosedjur?
Nej, men jag kramar gärna en kudde på natten. Av någon konstig anledning.

29. Vad står på morgondagens schema?
Söka jobb, ringa vetrinär för att boka sterilisering för båda katterna och kanske slinga håret.

30. Avsluta frågorna med ett av dina motton som får upp dig ur sängen!
Eh.. drar en klyshig grej. Njut av dagen som om det vore din sista.

Kommentarer:
#1: Moa

Har ni 18 kuddar i soffan???? :O Vart fan sitter ni då? :P

2010-09-14 @ 11:09:24
#2: Lasse holm

Här pratar vi kuddmani. En annan har bara runt 2 i soffan och 2 i sängen =P

2010-09-14 @ 14:57:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: