Fridas fantastiska liv

2010-09-02
13:20:02

Tiden går när man har roligt
För att göra det lite snabbt.

Håret blev hollywood lockar! Jag åkte till Mullsjö i Måndags. En jobbig brud satt på tåget. Satt på skövdes tågstation en timme. Jag bytte bromsskiva och bromsklossar på mammas och pappas bil på tisdagen. Jag kan ha min balklänning med lite råge. I går klippte jag deras häck med en elektrisk häcksax. Jag har gått ner 2 kilo sen jag kom till Mullsjö. Idag åker jag tillbaka till norrköping vid halv åtta tiden.

Här har du lite bilder att glo på.



















NYA TOFFLOR! De har jag fått av mamma och hon har köpt dom i Barcelona.
Så om bror läser det här, så ÖNSKAR jag mig fle såna här Ballerinatofflor i från Barca!

Kommentar:

Asså frida, du är så snygg!!

2010-09-02 @ 22:47:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: