Fridas fantastiska liv

2010-09-29
21:46:11

Ny trenchcoat/jacka!
Otippat fann jag den exakta modellen av bilden i mitt huvud på New Yorker! Och till ett blilligare pris än den första snarlikande modellen jag hittade. MYCKET NÖJD! Vad tycks?



Trenchcoat/jackan: Luvan / Kragen är väldigt stor så till och med JAG får plats med mitt enorma hår i den. Tänka sig att jag fick plats i en tjock kofta och i EN storlek mindre dessutom! Jag är överlycklig!

Nu ska jag duscha efter dagens träning på gymmet. pushade mig lite extra den här gången och sprang lite längre en sist. Snart slår jag mitt personliga rekord igen ska ni se!


JUST DET!
Ska på jobbintervjun imorgon bitti. Känns oväntat nog nervöst. Det kommer gå bra. Sen om jag får jobbet är en annan femma. En sista fixning av håret sker innan kvällen. Så att jag känner mig som fräschast i morgon, då det gäller!

Kommentar:
#1: Robin

SKITSNYGG!

Intervjun kommer gå prima! :D

2010-09-30 @ 02:08:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: