Fridas fantastiska liv

2010-09-23
21:15:16

Har hunnit med massor men inte bloggen!
Jag har inte fördelen att ha med mig en smidig liten laptop överallt och jag har inte heller tillgång till internet i mobilen så att uppsatera HELA tiden är inte aktuellt nu. Men jag vill i framtiden skriva minst 3-4 gånger om dagen och jag har väl nästanb hunnit med det när jag varit hemma.

Jag har varit och fikat ihop med Sara Dahlberg i dag. Och hennes son Folke såklart. Han är bland det sötaste som finns! Här är en gammal bild på Sara och Folke till höger och lilla Maximilian till vänster.



Efter fikan jag på veckans andra möte och efter det tränade jag så svetten rann! RANN! Forsade ner från pannan. Det är inte illa för en person som helst inte vill bli fuktig när det gäller ansträngning. Hahaha!

Det är inte illa pinkat att jag tränar över huvudtaget. Jag känner mig som en aktiv männsika, som gör en massa saker och har ett brett intresse MEN jag gör inget av det jag nämnde.  Förrän nu då. Målar om, springer i skogen, tränar på gym, hälsar på kompisar lite oftare. Det är kul.. och inte alls JObbigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: