Fridas fantastiska liv

2010-09-30
18:14:09

Energisk trötthet?
Jag sitter och överväger om jag ska gå ner och träna idag igen. Det var kul igår och jag känner lite spring i benen.
Men så vet jag att Fredriks mamma och eventuellt syster kanske kommer förbi snart så jag kan inte gå riktigt än ändå.
Susanne, fredriks mamma, ska lämna av en bur till katterna. Vi ska nämligen kastrera dom och det kanske sker redan på tisdag. Dit vi ringde tog han 950kr för BÅDA katterna. Billigt som tusan. Hoppas inte att min snålhet ger dåliga resultat. Han är trots allt en rekommenderad vetrinär.

Jaja, Jag har diskat. Plockat fram kycklingen ur frysen. Ska jag laga mat kanske? Eller däcka. För så känns det nu. Göra något.. eller däcka!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: