Fridas fantastiska liv

2010-10-14
19:36:30

Nkpg-Sthlm-Nkpg


Idag åkte jag till Stockholm IGEN!

Pappa ringde i morse och undrade om jag ville följa med till sthlm för att hämta mamma. Självklart tog jag chansen att övningsköra lite så jag körde till södertälje. Sen fick pappa köra innerstan själv. Bromsarna är dåliga sa pappa. Där kom vi fram till mamma som mådde bra. Inga problem.

Sen åkte vi hom och då fick jag inte övningsköra. Mamma fick sitta fram hos pappa.


Så nu är klockan mycket och den som skulle ha haft tvättstugan 15-22 i kväll var inte där. Så jag hoppade in med två maskiner svart tvätt. Imorgon ska jag ju jobba på BodyShop i city! 11-18. Se hur allt fungerar och hur det jobbar. Sen på MÅNDAG börjar ju mitt riktiga jobb. WOOP WOOP!





Pappa och jag

Jag och mina fina glasögonmärken på näsan!


På vägen tillbaka till nkpg blev det MAX.


Kommentar:

Hej!

Jag är så nyfiken på vad Carina gjort. Jag antar att jag någongång lär få veta.

Men du vart har Roy tagit vägen? Tycker han ser så mager ut.

Hälsa!

Puss och kram

2010-10-15 @ 09:23:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: