Fridas fantastiska liv

2010-10-07
00:36:22

Lite random av dagens händelser

I mitten huset bor jag. De tre fönstren längst ner till vänster är mina. Mina och Fredriks. Jag kände för att ta kort på vårt hus eftersom det ser ihopträngt och mobbat ut men egentligen mycket finare. Och husen bredvid, som du kanske förstår, är husen som är bredvid mitt.

Jag, Ellinor och Cornelia åte ut till Partaj för att kika lite på deras halloween utbud och deras kostymer. Dinosaurie dräkten är klockren till Fredrik. Jag ska göra allt, ALLT, för att få honom att bära den här på halloween!

Maskerna jag och cornelia har på oss var förtjusande. Jag gillade verklige, VERKLIGEN de maskerna. Vad kan man göra med dom? Till halloween. Aja..

SEN åte vi till Bra&Begagnat och sen till Hela Människan. Två second hand butiker. Vi fikade på Bra&begagnat..

De här bilderna, på LPskrivorna, tog jag bara för att göra pappa avundsjuk. Nu kanske han vill komma hit och hälsa på av mer än en anledning. Hahaha!

SER DU PAPPA? MASSA LP-SKIVOR!


Kommentar:
#1: Bella

Galet att jag tittat in på din blogg. Jag som hatar bloggar! Så nu ska du känna dig hedrad bruden ;P



Jo, jag måste bara säga fasen vad vi måste ha sprungit om varandra! Jag var också på Bra & Begagnat förra veckan. Sara och jag cyklade förbi Hela människan och tänkte gå in där också, men vi gick in till en outlet som ligger precis bredvid istället. Och den där dinosauriedräkten har jag helt seriöst tänkt köpa till mig själv på Knutgubbe! :D iofs för några år sen, men ändå. Hoppas du får Fredrik att bära den på Halloween haha.



De där maskerna ni hittade.. kan ni inte vara typ rumpnissarna från Ronja rövardotter? :D dom kanske inte riktigt ser ut sådär men jag kom o tänka på dom när jag såg maskerna

2010-10-13 @ 17:53:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: