Fridas fantastiska liv

2010-10-14
20:35:02

Lejon eller Wilma?

 

Här de jag är mest sugen på och de sista alternativen.

Lejon
är ju klockren efter som jag har det håret jag har. Dessutom har jag hittat en gullig mask som säger Raoow, Raoow när man trycker på nosen. Sen tänkt jag sy en egen svans och ha en beige/senapsgul klänning på mig. Låter ok, inte sant?
 
Wilma är supercool och jag tror att jag skulle kunna rocka hennes look rätt bra. Jag vill nämligen att Fredrik ska köpa en dinosauriedräkt till Halloween. Då tycker jag att vi kommer matcha varandra rätt bra. Att sy en klänning, skaffa ett STORT pärlhalsband och sätta upp håret med lite nålar och spreja det orange är ju inte svårt!

VEM SKA JAG VARA?
Hjälp mig! Skriv vad du tycker jag ska vara och varför!


Kommentarer:
#1: Moa

Du kommer säkert att vara skitsnygg som båda, men tror att lejon skulle passa dig bättre. :) Ditt hår gör allt! :P

2010-10-15 @ 08:10:05
#2: Sofia

jag hade också funderingar på att vara lejon först! men du skulle totallt äga den outfittan så att säga! kör på lejon! du har ju det där majestätiska över dig annars också tycker jag, lejon känns därav som det mest a naturale!

2010-10-16 @ 16:19:21
#3: Moa

Bilderna är från Malins blogg, så be henne lägga upp dem på FB. :)

2010-11-01 @ 13:26:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: