Fridas fantastiska liv

2010-10-05
11:02:07

God morgon!
Sprang ur sängen i morse när min telefon ringde. Ut i köket och hostade högt för att väcka rösten. Ja, det är Frida. Det blev knäpptyst i telefonen för att sen komma en snäll liten röst.. -Är de carina?

FAN! Det var en felringning. De sökte mamma och inte mig. Så nu har jag kollat min mail och ännu inget svar! Det är första gången på länge som jag känt mig så spänt nervös och uppjagad. Hoppas jag får svar idag. Så får vi slut på detta!

Nu ska jag väcka Fredrik. Tycker det är dags att äta frukost.


Kommentarer:

Det är mina riktiga naglar :) jag har också funderat på att bygga upp dom, med gele :) För då blir dom starkare och håller bättre :)

2010-10-05 @ 12:13:47
#2: tessan

ja, jag tror också på GI =)

Allt är bra annars, pluggar på. Det är sjukt mycket att göra nu bara sista året. Hur går det för dig med jobb och så? du väntar svar på något såg i detta inlägg? =)

2010-10-05 @ 13:10:54
#3: sofie

Hej :) allt bra?? titta gärna in till mig och var med i Dagens blogg tävlingen, kör den varje dag! Kram

2010-10-05 @ 16:39:54
#4: sandra

Vad roligt! Grattis till jobbet!

Jo men dom där proteindrinkarna är så fruktansvärt vidriga... Jag spyr (ordagrant) av dom :S

O sån där måltidsersättning, då e ja orolig att jag ska bli för "mätt" för riktigt mat :S

2010-10-07 @ 18:03:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: