Fridas fantastiska liv

2010-10-13
17:16:57

Från Sthlm till Nkpg

Gick upp 05.15 i morse. Tog taxi till mammas möte 06.00. Åkte till T-centralen och därifrån gick mitt tåg 8.14 till Nkpg. Så nu slog klockan 11.00 och jag sitter i köket hemma och ser på när Fredrik äter frukost.

Hyhyhyhy.. (Inte hihihi) Pussas!





Nu tänkte jag dra med Fredrik ner på stan och leta efter en vinterjacka åt honom. Han behöver det. Men som det verkar just nu vill han bara komma först i sitt Iphonerace mot Robin Blixt. Först att hämta ut sin nya Iphone vinner. Och båda ska komma in idag. Jag behöver inte få MIN först bara jag får den.

Nu när jag är tillbaka i Nkpg tänkte jag att jag skulle få lite saker gjorda. Tänker först och främst på Halloween. :D


Kommentarer:
#1: sara

varför kan inte killar fatta själva att dom behöver kläder?! martin behöver oxå nya vinterjacka men man får tjata och tjata för att han ska fatta det ! haha

2010-10-13 @ 18:43:14
#2: Loui

Hahaha de där känner jag igen! ;D

Tjatar här hemma också, men ingen större framgång.

2010-10-14 @ 22:24:03
#3: Louise

Hahaha de där känner jag igen! ;D

Tjatar här hemma också, men ingen större framgång.

2010-10-14 @ 22:24:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: