Fridas fantastiska liv

2010-10-02
15:18:25

Denna eviga väntan!

Det är ju inte förrän efter helgen jag får reda på om jag får jobbet på body Shop eller inte! Det känns som om jag väntar i evigheter! Torsdag, Fredag, lördag, söndag, måndag. Hon sa inte att hon skulle ringa på måndag exakt. Hon sa att hon skulle bestämma i helgen och efter det får vi veta.

Till något helt annat. Igår hjälpte jag Tove att flytta. Eller jag hjälpte tor eftersom det var tors saker vi flyttade ut. De har fått en jättefin lägenhet bara några hus bort härifrån. Och en trea dessutom! När jag och Fredrik bestämmer oss för att delta i bostadskampen så vill även vi ha en trea! Då har vi ett hobby och gästrum!

Efter flytten var det dags att gå till Malin, en tjej jag sommarjobbat ihop med. Där pratade vi och lyssnade på notalgisk musik. Även miranda och Fredrik från jobbet var där. Plus Dennis. Jhonny och Micke. Orkar inte förklara alla. haha! Vi hade jätte trevligt och samtalen var väldigt blandade.. Dennis var väldigt rolig tyckte jag. Micke sa mycket intressanta saker. Malin har en FANTASTISKA skosamling hemma och vet ni vad!! Hon är dcen första av mina vänner som har samma skostorlek! Vi kan låna skor av varandra! Så jag fick låna hennes SKITSNYGGA skor när vi drog ner till munken.

Här har ni en dagen-efter bild på mig och skorna :D




TRÖTT!


Kommentar:
#1: amanda

snygga skor! :)

2010-10-06 @ 11:07:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: