Fridas fantastiska liv

2010-10-11
14:14:26

Dagen till ära - Bilder

Kunde inte låta bli. Jag skulle bara ta ett kort för att visa något när jag väl skriver.

Haha! Tittar man på bara ansiktet så ser det ju ut som någon alienteckand figur. Den ser ledsen och som att den har hemlängtan. Stackarn. Okej.. back to common sense.

  • Idag ska jag träffa Berra. Vi har inte setts på minst ett halvår! Mer än 30kg sen. Flera cm om man säger så. :D (Kan inte låta bli att skriva så, om min viktnedgång.) På tal om det.. Vill springa lite.

  • Imorgon åker jag till Stockholm med mamma. Det ska bli kul med en liten roadtrip med henne. Sist vi åkte till Sthlm ihop var det för uttagningen av Biggest Looser Sverige men inte denna gång. Denna gång blir det andra bullar. Eller inga bullar alls helst.

  • Längtar hem till Fredrik och F&F. Våra busfrön måste ju vara friska by now. Lika galna och mysiga. Kastereringen var lite jobbig. Det var vatten i ögat i alla fall. Men det gick ju bra.

  • Halloween närmar sig med supersteg och jag drömde i natt att jag glömde blocka fram alla halloweendekorationer och att festen var boooring som fan! MEN det är ju jävla tur att verkligheten blir annorlunda. Jag är ALDRIG boring. DESSUTOM blir det första kvällen jag dricker alkohol på 5 månader. Woop Woop!

Gamla bilder sen tidigare Halloweenfester


 

Måste komma på något bra i år alltså... Fan!


Kommentar:
#1: Camilla

sv: Takk det samme! Jeg har gjort noe av det selv, men ei venninde av meg har laget headeren.

2010-10-11 @ 17:20:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: