Fridas fantastiska liv

2010-10-12
20:22:52

Åh så romantiskt!
I morse gick tåget från Mullsjö till Stockholm 09.38 och vi var i god tid. Mamma berättade att det var över tio år sedan sist hon åkte tåg. Oj, vad snabbt det gick att komma hit sa hon efter varje hållplats.

Eftersom jag åker förbi Norrköping på vägen upp till Stockholm tänkte jag att det vore så romantiskt om Fredrik kom ner så jag fick hålla om honom och pussa honom de tre minuterna som tåget står stilla. Med väldigt lite hopp om att fallet skulle vara så ringde jag honom när jag var i Linköping. Jag är på väg sa han.

Så när jag kom till Norrköping stod han på perrongen och väntade! Jag pussade honom så att han fick ont! OJ! så som jag längtar efter honom när jag åker bort.. och att han gick igenom allt besvär för att träffa mig i tre minuter, det är äkta kärlek. Jag älskar dig Fredrik.


Nu ligger jag i en etta på kungsholmen i Stockholm och har en snarkande mamma brevid mig. Imorgon gäller det. Då kommer taxin och hämtar oss klockan 06.00.

JAG KOMMER HEM TILL DIG IMORGON ÄLSKLING..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: