Fridas fantastiska liv

2010-08-13
15:50:16

Välkommen till min nya blogg.

Det är fint väder ute och jag sitter inne och pillar med min nya blogg. Jag har min första lediga dag på flera dagar nu. Jag ska inte klaga för jobbet drar in pengar. Pengar betyder kläder, skor och riktigt roliga stunder och upplevelser. Jag har försökt ordna med min design av bloggen i snart fem dagar och det blir aldrig rätt. Så nu har jag bett Blogg.se om hjälp och att "nolla" min blogg. Då kan jag börja om helt från början eftersom problemen jag har verkar förfölja mig genom varje stilmall jag utgått ifrån.

Vi får helt enkelt se när det officiella bloggandet börjar. Jag vill att allt ska se tip-top ut innan jag börjar marknadsföra mig mer.

En trevlig eftermiddag för övrigt som snart förflyttar sig till Gabriel och Cornelia för en skön öl&vin-kväll.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: