Fridas fantastiska liv

2010-08-22
17:32:01

Masker och karuseller

Augustifesten var i går. Alltså dagen då Mina vänner och jag festar på själva Augustifesten. Så tjusig (med en hel del överdrift) var jag när jag gick och la mig igår. Somnade dock på soffan i denna utstyrsel med tv, ljus i köket och datorn på.





























Igår lämnade vi lägenheten för att gå ut och göra masker ihop med Fredriks syster Beatrice m. barn. Jag tror att det var norrköpings teater som höll i aktiviteten i parken och här har ni resultaten av mina masker.



Ful jävla blogg.
 
Som jag vill att den ska se ut.


Jag upptäckte härom dagen att min blogg ser annorlunda ut i olika webbläsare. Använder man Explorer ser bloggen ut som den ska och i Modzilla eller Google chrome ser bloggen ut som fan. Kolla bara in bilderna.




Det är roligt när lugna och tråkiga gator förvandlas till barnfamiljers bästa vän för en dag.


Det regnade s¨himla mycket att alla fick tränga ihop sig under tälten. Det såg lite roligt ut.




Efter regn kom solsken. Sen kom det mer moln fast inget regn. Malin Blomberg och hennes gäng hade dans uppvisning på stora scenen när vi var där. Jag skulle vilja säga att jag var där för att se henne men jag var bara där för att göra maskerna ju. Sen gick jag hem, gjorde mig i ordning och drog på festen jag skrev om först.
Bra dag. En bra dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: