Fridas fantastiska liv

2010-08-18
03:06:01

Ska det bli fint, får jag lida pint.

Klockan är väldigt mycket och mina ögon är otroligt trötta. Jag ska gå och lägga mig och för hoppningsvis sova till 10.00 i morgon bitti. Jag ville bara få någolunda ordning på min blogg. Jag tro jag lyckades, den är väl inte fy skam?

När vi återinstallerar Photoshop kan jag lägga ner lite extra energi på en fin header. Jut nu får den som är duga!
Jag hann ta lite bilder på mig själv också. Här kommer några av dom.

Trött hälsning Frida









Kommentarer:
#1: Moa

Snygg du är då! Din lilla bäver... ;)

2010-08-18 @ 10:07:25
#2: Anna Andersson

FRIDA!! Vad snygg du ääääär! Stor förändring sen sist jag såg dig! Vad är hemligeheten snälla berätta!!:D

2010-08-19 @ 11:33:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: