Fridas fantastiska liv

2010-08-19
01:00:52

Ut med det gamla in med det nya



Ingen ful grön soffa kvar. Nu hamnar de i konteinerna.



Det var lite ledsamt. Min mormor, mamma, bror och jag har haft dom.



Sängen åkte ut också. Vi har ju lånat min brors säng och grejer till sovrummet.





Fredriks pappa Jukka körde oss till tippen och till IKEA.



12.000kr skulle spenderas! Nu vet jag hur shopping-beroende känner sig när adrenalinet pumpar och man ser hur pengarna bara POFF försvinner!



Inga pengar kvar, istället en ny soffa och nya soffbord!



Fredrik och Jukka ville använda GPS:en som bara var irreterande.







Katterna gillade all jäkla plast och kartong som blev över.



Soffbygge som till slut resulterade i en väldigt nice soffa!!!


Kommentarer:
#1: Moa

Åh, det ser jättefint ut! :D Skönt att bli av med de där gröna sakerna, va? ;) Puss på er!

2010-08-19 @ 10:54:43
#2: Matillda

Kul att du har blogg! :)

2010-08-24 @ 18:37:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: