Fridas fantastiska liv

2010-08-21
02:40:55

Huvudvärksdagen
Augustifesten har pågått i flera dagar och jag har inte festat något alls. Ikväll besökte jag en fest för att få träffa Elvira Broström som jag inte sett sen förra sommaren. Mycket trevligt eftersom hon är så himla go. Jag gick också hem till Cornelia på natten och tittade på den lilla snutt av Kill Bill som var kvar. Men några karuseller har jag inte åkt, inte heller sett någon artist eller gått på marknaden.

Imorgon däremot kan jag bocka av två saker, festa och marknaden!
Dagen skulle bli perfekt om jag kan dra arslet ur sängen och röra lite på mig innan jag går ner till marknaden.

Jaja. Idag har dagen inte varit kul. Jag har haft huvudvärk. Den ska bort nu. Jag ska sova.

God Natt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: