Fridas fantastiska liv

2010-08-27
00:26:22

Hollywood eller Hollywood-dagen efter? Det är frågan?
Igår tvättade jag alla kläder så idag har varit en underbar dag. Jag kunde välja exakt vad jag ville ha på mig. Inga linnen i tvätten, favorit byxorna var rena och håret var nytvättat.

Hittade ett par gamla örhängen (som jag aldrig burit) och tänkte att de fick ta lite uppmärksamhet från dagens kort. Jag har haft silikondroppar i hela håret och snurrat upp håret i partier. Så i morgon när jag släpper ner håret kommer det (förhoppningsvis) se väldigt Hollywood ut. I värsta fall blir det Hollywood-dagen efter! Och då finns ju plattång.





Har varit på vädledningscentrum igen. DU vet, hos den flummiga men helt underbara vägledaren Camilla. Vi kom fram till mycket och jag känner mig både lättade och ett steg längre fram i mitt jobb/studie sökande.

Xtra Vaganza mötet idag var också kul. My, en tjej som går i min grupp, har EXAKT samma problem som mig. Vi har spöken som pratar med oss när vi blir sugna eller hungriga. Vi har ett beroendebeteende. Skönt att känna att man inte är ensam.

Slingade Fredriks mammas hår idag med. Snodde lite färg och drog i fem-sex slingor (syns inte, syns aldrig). Klippte mitt hår lite ikväll också. Det kommer heller inte att synnas. Så säger du något om att jag klippt mig så VET jag att du läst min blogg. Haha!

Dagen är slut nu, för nu kom fredrik hem från jobbet. Klockan är 00.20.
God natt, ha en trevlig helg. Jag jobbar. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: